License Reset Request

Hi, would someone please reset my licenses? I don’t have access to the old macs this was set up on. I used the same email address to register for this forum as I did to buy Audirvana.

Best,

-mg

Hello @mikeyg,

I have removed all your computers from the license database.
You can now activate up to two Mac computers you want with your license key.

To install Audirvana on your second Mac, you can proceed as for the first one:

  1. install trial version
  2. unlock it by loading your same license key

Texte déplacé depuis un autre topic (Remove license from my computers).

Hier, j’ai perdu Audirvana (Version 3.1 si mes notes sont correctes). La clef d’accès est inopérante (“pas de licence valide”). Cette “disparition” me paraît curieuse. A ma connaissance, cette licence n’a été installée que sur un ordinateur (MacBook Air), et je n’ai fait aucune modification d’installation depuis avant-hier.

Cette licence reste cependant reconnue, puisque j’ai pu obtenir un upgrade à la version 3.5… qui ne fonctionne cependant pas plus, une fois téléchargé.

J’ai l’impression, suite à mes tentatives pour comprendre ce qu’il m’arrive, que je me trouve dans une impasse. En supprimant Audivarna Plus, j’ai dû omettre de désactiver au préalable ma license par la procédure complète, et je n’ai plus accès à la commande appropriée d’Audirvana faute de pouvoir le relancer.

A ce stade, je vous serais reconnaissant de nettoyer les données de votre base qui me concernent. De mon côté, je m’interroge sur la nécessité d’utiliser un “nettoyeur” pour OSX…

Mes données d’identification vous sont-elles accessibles à partir de ce que j’ai indiqué sur ce forum ? L’email que j’y ai indiqué n’est pas celui de ma licence, faut-il que je le rétablisse ?

Merci.

Bonjour @ArMen.22, pouvez-vous m’envoyer en message privé l’adresse mail ou le numéro de référence de commande que vous avez?

Merci de votre réactivité. J’espère que cette adresse privée est bien celle sous laquelle vous venez de m’envoyer un message, qui ressemble à une adresse “noreply”. J’ai fait comme si…

Pour m’envoyer un message privé il suffit de cliquer sur mon icone puis de cliquer sur Message

Désolé Damien de vous avoir contraint à passer du temps pour une erreur de lecture de la clef d’accès de ma part. Je suis confus.
Les versions 3.3 et 3.5 sont actuellement opérationnelles sur mon Macbook…
J’ai retrouvé ma musique avec le bonheur que vous imaginez facilement !

Hello,

I am having a similar problem.

I have de authorized my old mac but for some reason it is still telling me that I have too many computers active. Can you please reset my license? The email I placed my order with is different then the one I registered on here. It ends with @yahoo.com instead.

Best,

D

Hello @IronMan123,

I have removed all your computers from the license database.
You can now activate up to two Mac computers you want with your license key.

To install Audirvana on your second Mac, you can proceed as for the first one:

  1. install trial version
  2. unlock it by loading your same license key

Hi, would someone please reset my licenses? I don’t have access to the old macs this was set up on. My registration email ends with shielderbranches.com

Hello @Pedro_Escudero, it’s done for you too. You can now use your license up on two Mac.

Hi, I’d also like to reset all of my licenses since I don’t have access to one of my older computers. Thanks

Hello @auroraciel,

I have removed all your computers from the license database.
You can now activate up to two Mac computers you want with your license key.

To install Audirvana on your second Mac, you can proceed as for the first one:

  1. install trial version
  2. unlock it by loading your same license key

Hi, would someone please reset my licenses? I don’t have access to the old macs this was set up on. I used the same email address to register for this forum as I did to buy Audirvana.

Hi, would someone please reset my licenses? I don’t have access to the old mac this was set up on. I used the same email address to register for this forum as I did to buy Audirvana.

Hello @Nono009 and @upsguys88, it’s done for both of you, you can now use your license key in Audirvana.

@Antoine Thanks, license activation succes

Same here - can my licenses be reset? Thanks,

Bryan Kestenbaum

Hello @bryankest, it’s done for your too.

Hello,

Could you reset my license ?
I have a similar problem. I can not access to old mac.