Audirvana and Windows 10

Audirvana has not worked on Windows 10 with streaming services for at least a month now. I have tested this on multiple PC’s with multiple DACs. One of the PC’s is a machine built for Photoshop that is capable of running Photoshop, Lightroom, Helicon, and DxO Pure Raw simultaneously. If that is not enough power to run Audirvana, the problem is the software, not the PC.
For at least a month, Audirvana randomly stops while streaming from Tidal or Qobuz. This usually causes the software to crash and need to be restarted.
If this were freeware, fine, I get it. For a program that advertises as a streaming player and costs $100… wow. Totally unacceptable. If this can’t be fixed customers should be given refunds.

1 Like

je suis entierement de votre avis, le logiciel audirvana apporte un plus, mais n’est pas abouti, et surtout le responsable semble ne pas respecter ses clients, le plus déstabilisant est le fait que pour mon cas que lors de la période d’essais de 1 mois tout a bien fonctionné et même après,
d’après ce que j’ai lu il a du y avoir une ou des mises à jour qui a du modifier le logiciel et le déstabiliser, et qui ne fonctionne plus comme au premier jour, je ne sais pas si cela est du au laxisme ou trop compliqué à réparer, mais si pendant la période d’essais ce logiciel aurait montré les mêmes signes de défaillance, qu’actuellement jamais j’en aurais fait l’achat, des bugs, des bruits blancs, des sauts de musique injustifiés,…et surtout qui pourrait investir sur un autre abonnement, quand le logiciel de base n’est pas au point,…

This topic was automatically closed 375 days after the last reply. New replies are no longer allowed.